top of page
Akreditovaná školení DVPP
Vzděláváme, inspirujeme pedagogy i odbornou veřejnost řadou aktivit. Akreditovaná školení v systému DVPP jsou jednou z nich. Pokrýváme řadu témat a pravidelně přibývají další aktuální kurzy, které jsou třeba.
Naši lektoři jsou aktivní pedagogové, kteří stále mají pravidelnou pedagogickou praxi. Mimo to jsou často aktivní v lokálních nebo národních projektech a skupinách, které podporují inovace ve vzdělávání a směry, které vedou k modernizaci vzdělávacího systému v ČR.
Název vzdělávací akce | Číslo jednací | Cílová skupina | Druh školy | Hodinová dotace | Zaměření |
---|---|---|---|---|---|
Využití digitální fotografie v zájmovém vzdělávání | 14910/2019-2-715 | pedagogové volného času,
vychovatelé školských zařízení, | ŠD, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Programování robotů Sphero a Ozobot | 14910/2019-2-715 | pedagogové volného času,
vychovatelé školských zařízení, | ŠD, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Základy programovní v zájmovém vzdělávání | 14910/2019-2-715 | pedagogové volného času,
vychovatelé školských zařízení, | ŠD, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Bezpečnost při využívání tabletů a cloudových služeb | 14910/2019-2-715 | pedagogové volného času,
vychovatelé školských zařízení,
učitelé ZUŠ a SUŠ, | ŠD,
ZUŠ,
SUŠ, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Práce s dokumenty na tabletu | 14910/2019-2-715 | pedagogové volného času,
vychovatelé školských zařízení,
učitelé ZUŠ a SUŠ, | ŠD,
ZUŠ,
SUŠ, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Pracujeme s Googlem | 14910/2019-2-715 | pedagogové volného času,
vychovatelé školských zařízení,
učitelé ZUŠ a SUŠ, | ŠD,
ZUŠ,
SUŠ, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Pracujeme s iPadem | 14910/2019-2-715 | pedagogové volného času,
vychovatelé školských zařízení,
učitelé ZUŠ a SUŠ, | ŠD,
ZUŠ,
SUŠ, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Prezentační dovednosti s využitím ICT | 14910/2019-2-715 | pedagogové volného času,
vychovatelé školských zařízení,
učitelé ZUŠ a SUŠ, | ŠD,
ZUŠ,
SUŠ, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Řídíme školu pomocí online nástrojů - pokročilí | 20645/2020-4-655 | ředitelé škol a školských zařízení, | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Hromadná správa mobilních zařízení - MDM | 20645/2020-4-655 | ředitelé škol a školských zařízení, | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Základy programování na 1. stupni ZŠ | 6547/2018-2-396 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Tablet ve výuce na 1. stupni ZŠ | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Pedagogická diagnostika a poskytování podpůrných opatření žákům na školách | 25662/2018-2-839 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé MŠ,
učitelé SOŠ a SOU,
asistenti pedagoga, | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 8 hodin | inkluze |
Programování robotů Sphero a Ozobot | 10595/2020-2-420 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé MŠ,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé speciálních škol, | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Kancelářské aplikace Microsoft ve školním prostředí II. | 544/2019-1-197 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé MŠ,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé speciálních škol,
vychovatelé školských zařízení,
asistenti pedagoga, | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální,
ŠD, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Programování robotů Sphero a Ozobot | 20645/2020-4-655 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé MŠ,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé speciálních škol,
vychovatelé školských zařízení,
pedagogové volného času, | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální,
ŠD, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Rozvíjení čtenářské gramotnosti ve výuce I. | 25662/2018-2-839 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU, |
ZŠ,
SŠ, | 8 hodin | český jazyk |
Rozvíjení čtenářské gramotnosti ve výuce II. | 25662/2018-2-839 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU, |
ZŠ,
SŠ, | 8 hodin | český jazyk |
Problematika matematické gramotnosti ve výuce I. | 25662/2018-2-839 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU, |
ZŠ,
SŠ, | 8 hodin | matematika |
Problematika matematické gramotnosti ve výuce II. | 25662/2018-2-839 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU, |
ZŠ,
SŠ, | 8 hodin | matematika |
Kariérové poradenství a pozice kariérového poradce na školách | 25662/2018-2-839 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU, |
ZŠ,
SŠ, | 8 hodin | výchovné poradenství |
Webové aplikace pro interaktivní výuku a evaluaci žáků | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU, |
ZŠ,
SŠ, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Tablet ve výuce cizích jazyků | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU, |
ZŠ,
SŠ, | 8 hodin | cizí jazyky (jiné) |
Digitální portfolio žáka s využitím tabletu a počítače | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé speciálních škol,
asistenti pedagoga, | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Tablet jako efektivní nástroj pro učitele | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé speciálních škol,
asistenti pedagoga, | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
3D tisk a modelování ve škole - úroveň Učedník | 20645/2020-4-655 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé speciálních škol,
učitelé VOŠ, | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální,
VOŠ, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Kancelářské aplikace Microsoft ve školním prostředí I. | 544/2019-1-197 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé MŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé speciálních škol,
asistenti pedagoga,
vychovatelé školských zařízení, | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Hromadná správa mobilních zařízení – MDM | 40169/2020-4-1059 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé MŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé speciálních škol,
učitelé ZUŠ a SUŠ, | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální,
ZUŠ,
SUŠ, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Základy programovánína 2. stupni ZŠ II. | 6547/2018-2-396 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU, |
ZŠ,
SŠ, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Tablet ve výuce na 2. stupni ZŠ - český jazyk | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU, |
ZŠ,
SŠ, | 8 hodin | český jazyk |
Tablet ve výuce na 2. stupni ZŠ - matematika | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU, |
ZŠ,
SŠ, | 8 hodin | matematika |
Posilování čtenářských dovedností ve výuce na ZŠ speciální I. | 25662/2018-2-839 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé speciálních škol,
asistenti pedagoga, | ZŠ speciální, | 8 hodin | český jazyk |
Posilování matematické gramotnosti ve výuce na ZŠ speciální I. | 25662/2018-2-839 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé speciálních škol,
asistenti pedagoga, | ZŠ speciální, | 8 hodin | matematika |
Posilování matematické gramotnosti ve výuce na ZŠ speciální II. | 25662/2018-2-839 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé speciálních škol,
asistenti pedagoga, | ZŠ speciální, | 8 hodin | matematika |
Posilování čtenářských dovedností ve výuce na ZŠ speciální II. | 25662/2018-2-839 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé speciálních škol,
asistenti pedagoga, | ZŠ speciální, | 8 hodin | český jazyk |
Programování na ZŠ speciální | 25662/2018-2-839 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé speciálních škol,
asistenti pedagoga,
vychovatelé školských zařízení, | ŠD,
ZŠ speciální, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Využití Googlu ve škole - II. část | 231/2018-2-188 | učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé speciálních škol, | ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Využití Googlu ve škole - I. část | 231/2018-2-188 | učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé speciálních škol, | ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Základy programování na 2. stupni ZŠ I. | 6547/2018-2-396 | učitelé 2.stupně ZŠ,
ředitelé škol a školských zařízení, | ZŠ, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Tablet jako efektivní nástroj pro učitele | 10595/2020-2-420 | učitelé MŠ, | MŠ, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Inovativní metody vzdělávání žáků se SVP v prostředí ZŠ speciální | 27726/2019-2-949 | učitelé speciálních škol,
asistenti pedagoga, | ZŠ speciální, | 8 hodin | inkluze |
Tablet ve výuce ZUŠ - začátečník | 14910/2019-2-715 | učitelé ZUŠ a SUŠ, | ZUŠ,
SUŠ, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Tablet ve výuce ZUŠ - pokročilý | 33468/2019-2-1167 | učitelé ZUŠ a SUŠ, | ZUŠ,
SUŠ, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Osobnostně sociální rozvoj pedagogů - týmový | 27726/2019-2-949 | pedagogové volného času,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé MŠ,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé speciálních škol, | ŠD,
MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 16 hodin | ostatní |
Čtenářská gramotnost napříč předměty 1. stupně základní školy I. | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 16 hodin | český jazyk |
Čtenářská gramotnost napříč předměty 1. stupně základní školy II. | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 16 hodin | český jazyk |
Nový obsah oboru Informatika - 1. stupeň ZŠ | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 16 hodin | výpočetní technika a informatika | |
Specifika vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP) v ZŠ | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ, | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 16 hodin | inkluze |
Řídíme školu pomocí online nástrojů | 20645/2020-4-655 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé MŠ,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé speciálních škol, | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 16 hodin | výpočetní technika a informatika |
Posilování matematické gramotnosti ve výuce II. | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU, |
ZŠ,
SŠ, | 16 hodin | matematika |
Posilování matematické gramotnosti ve výuce | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU, |
ZŠ,
SŠ, | 16 hodin | matematika |
Metody pro posilování a rozvoj čtenářské gramotnosti ve výuce I. | 20645/2020-4-655 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU, |
ZŠ,
SŠ, | 16 hodin | český jazyk |
Metody pro posilování a rozvoj čtenářské gramotnosti ve výuce II. | 20645/2020-4-655 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU, |
ZŠ,
SŠ, | 16 hodin | český jazyk |
Učíme a pracujeme s Googlem | 20645/2020-4-655 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé speciálních škol, | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 16 hodin | výpočetní technika a informatika |
Tablet jako efektivní nástroj pro osobní management pedagoga | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé speciálních škol,
asistenti pedagoga, | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 16 hodin | výpočetní technika a informatika |
3D tisk a modelování ve škole - úroveň Tovaryš | 20645/2020-4-655 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé speciálních škol,
učitelé VOŠ, | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální,
VOŠ, | 16 hodin | výpočetní technika a informatika |
Tablet při vzdělávání a obohacování nadaných žáků na ZŠ | 20645/2020-4-655 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé speciálních škol,
učitelé - vedoucí školních zájmových kroužků a klubů | ZŠ,
ZŠ speciální | 16 hodin | ostatní |
Čtenářská gramotnost napříč předměty 2. stupně základní školy II. | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 2.stupně ZŠ | ZŠ, | 16 hodin | český jazyk |
Čtenářská gramotnost napříč předměty 2. stupně základní školy I. | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 2.stupně ZŠ | ZŠ, | 16 hodin | český jazyk |
Matematika s iPadem v mateřské škole I. | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé MŠ, | MŠ, | 16 hodin | matematika v mateřské škole |
Matematika s iPadem v mateřské škole II. | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé MŠ, | MŠ, | 16 hodin | matematika v mateřské škole |
Čtenářská pregramotnost s iPadem v mateřské škole II. | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé MŠ, | MŠ, | 16 hodin | čtenářská gramotnost v mateřské škole |
Čtenářská pregramotnost s iPadem v mateřské škole I. | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé MŠ, | MŠ, | 16 hodin | čtenářská gramotnost v mateřské škole |
Posilování čtenářských dovednosti s využitím iPadu pro speciální školy I. | 20645/2020-4-655 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé speciálních škol,
asistenti pedagoga, | ZŠ speciální, | 16 hodin | český jazyk |
Posilování matematické gramotnosti ve výuce na speciální škole - obecné ICT | 20645/2020-4-655 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé speciálních škol,
asistenti pedagoga, | ZŠ speciální, | 16 hodin | matematika |
Rozvoj čtenářské gramotnosti pomocí metod aktivního učení | 8274/2019-2-453 | učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé gymnázií, |
ZŠ,
SŠ, | 16 hodin | český jazyk |
Letní škola s iPadem | 8274/2019-2-453 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé MŠ,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé speciálních škol, | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 19 hodin | výpočetní technika a informatika |
3D tisk a modelování ve škole - úroveň Mistr | 20645/2020-4-655 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé speciálních škol, | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 24 hodin | výpočetní technika a informatika |
Učíme a pracujeme s Googlem jako učitelé | 20645/2020-4-655 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé speciálních škol, | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 24 hodin | výpočetní technika a informatika |
Tablet efektivní nástroj učitele | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé speciálních škol,
asistenti pedagoga, | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 24 hodin | výpočetní technika a informatika |
Nový obsah oboru Informatika - 2. stupeň ZŠ | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 2.stupně ZŠ | ZŠ, | 24 hodin | výpočetní technika a informatika | |
Využití tabletu ve výuce na střední škole pro začátečníky | 20645/2020-4-655 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU, |
ZŠ,
SŠ, | 24 hodin | výpočetní technika a informatika |
Využití tabletu ve výuce na střední škole pro pokročilé | 40169/2020-4-1059 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé gymnázií, | SŠ, | 24 hodin | výpočetní technika a informatika |
Tablet efektivní nástroj učitele | 10595/2020-2-420 | učitelé MŠ, | MŠ, | 24 hodin | výpočetní technika a informatika |
Posilování čtenářské gramotnosti na 1. stupni ZŠ | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 32 hodin | český jazyk |
Mentoring ve školním prostředí | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU, |
ZŠ,
SŠ, | 32 hodin | ostatní |
Jak posilovat a rozvíjet matematickou gramotnost ve výuce | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU, |
ZŠ,
SŠ, | 32 hodin | matematika |
Posilování čtenářské gramotnosti na 2. stupni ZŠ | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 2.stupně ZŠ | ZŠ, | 32 hodin | český jazyk |
iPad jako nástroj učitele ve výuce | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU, |
ZŠ,
SŠ, | 4 hodiny | výpočetní technika a informatika |
Hromadná správa mobilních zařízení - MDM | 8274/2019-2-453 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU, |
ZŠ,
SŠ, | 4 hodiny | výpočetní technika a informatika |
Využití iPadu ve výuce cizích jazyků | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU, |
ZŠ,
SŠ, | 4 hodiny | cizí jazyky (jiné) |
iPad ve výuce přírodovědných předmětů na 2. stupni ZŠ a SŠ | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU, |
ZŠ,
SŠ, | 4 hodiny | výpočetní technika a informatika |
Využití tabletu iPad ve speciální škole - základní technické dovednosti | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé speciálních škol,
asistenti pedagoga, | ZŠ speciální, | 4 hodiny | výpočetní technika a informatika |
Portfolio aplikací v základní škole speciální | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé speciálních škol,
asistenti pedagoga, | ZŠ speciální, | 4 hodiny | výpočetní technika a informatika |
3D stimulace | 33468/2019-2-1167 | učitelé speciálních škol,
asistenti pedagoga, | ZŠ speciální, | 4 hodiny | výpočetní technika a informatika |
Podpora kvality práce ředitele/ředitelky - koučování | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení, | MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 40 hodin | ostatní |
Osobnostně sociální rozvoj pedagogů - individuální | 27726/2019-2-949 | ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé MŠ, | MŠ,
ZŠ,
SŠ, | 40 hodin | ostatní |
Bezpečnost v oblasti využívání tabletů a cloudových služeb | 25662/2018-2-839 | pedagogové volného času,
ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé MŠ,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé speciálních škol,
asistenti pedagoga, | ŠD,
MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Práce učitele s dokumenty na tabletu | 25662/2018-2-839 | pedagogové volného času,
ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé MŠ,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé speciálních škol,
asistenti pedagoga, | ŠD,
MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Fotografování s mobilním zařízením | 25662/2018-2-839 | pedagogové volného času,
ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé MŠ,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé speciálních škol,
asistenti pedagoga, | ŠD,
MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Využití digitální fotografie ve školní praxi | 25662/2018-2-839 | pedagogové volného času,
ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé MŠ,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé speciálních škol,
asistenti pedagoga, | ŠD,
MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Prezentační dovednosti učitele s pomocí ICT | 25662/2018-2-839 | pedagogové volného času,
ředitelé škol a školských zařízení,
učitelé 1.stupně ZŠ,
učitelé 2.stupně ZŠ,
učitelé gymnázií,
učitelé MŠ,
učitelé SOŠ a SOU,
učitelé speciálních škol,
asistenti pedagoga, | ŠD,
MŠ,
ZŠ,
SŠ,
ZŠ speciální, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
Fotografování s využitím mobilního zařízení | 14910/2019-2-715 | pedagogové volného času,
vychovatelé školských zařízení, | ŠD, | 8 hodin | výpočetní technika a informatika |
bottom of page